Thursday 15 December 2011

Birthday Haziq...

Hello dan Assalamualaikum.. 

                            

       Aku nak ceritekan pasal ari jadi aku ni..Mase ari jadi aku buat simple2 je..Takde parti tkde hadiah..Cume makan2 je kat Parit Raja..Tapi aku still happy..Semue tu bukan perlu sgat pun...Kan??Tapi ade lah sikit yg wish aku kat muke buku..Ramai yg wish hb...Aku mule terdetik kat otak aku...HB tu untuk happy birthday ke atau Haziq Barni??Tapi apepun terime kasih kpade sesiape yg wish kat aku..


  Lagi satu..Mase 12 Disember plak..Haa?Nak tau ape yg terjadi??


        Birthday ayah aku plak...Aku happy sesangat sebab dapat bagi hadiah kat ayah aku...Aku pun smpat wish die kat facebook..Mase birthday die,,kitorang makan sate yg dibeli di kedai sate kat batu 6..Satenye sedap tau..Mase ari jadi ayah aku jugak lh..Ayah aku buang kucing yg degil kat rumah..Nasib baik bapak aku buang sebab kucingnye asik gaduh je ngan kucing kesayangan mak aku tu..Okey..Aku rase sampai situ je untuk entry kali ni...


k..........Assalamualaikum.. 


  

1 comment: