Monday 31 December 2012

Selamat datang 2013 :D

Assalamualaikum, jawab jangan tak jawab. hehe

   Korang tau kan harini hari ape? Tak tau? Harini hari Isnin lah. haha. gurau je. Harini kan hari terakhir dalam tahun 2012. Hmm, sedih weh nak tinggalkan '2012' ni sebab banyak sangat kenangan (agaknye). Tapi apa yang aku boleh buat, bukannya aku boleh undur masa pun, melopong je lah. haha.
 
    Alhamdulillah, aku masih dapat kelas yang masih boleh dikira 'high class' (haha) iaitu kelas 3 RK 2. Walaupun turun kelas, aku akan berusaha selagi aku hidup ni untuk berjaya. Jyeahh! Itu baru namanya Haziq. haha. Barang sekolah aku dah beli. Tak banyak, sikit-sikit tu adelah. Beli banyak-banyak takut membazir. Ye tak? Lebih baik berjimat-cermat. (dengan nasihat aku ni. ;p)
Untuk batch 98, do your best in PMR 13'. fighting! haha.
 
Sekian entry pendek ni. Terima kasih kepada yang sudi membaca. Assalam ;)

*korang jangan masuk tandas pukul 11.59 malam ni. Nanti korang keluar tahun depan. Haha, just for laugh. Chill!

No comments:

Post a Comment