Sunday 17 February 2013

Mainan Guwa Masa Kecil

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

     Ape kabar orang disane? Sehat kan? hoho. Aku pun sehat je.  Nampak tajuk kat atas, aku nak cerite kenangan aku mase kecik2. Wah, tak sabonye nak cerite. hehe. Aku mase kecik2 macam korang gak. Aku ni kan anak bongsu, mungkin aku ni dilayan lebih siket....kot. Dulu, aku suke sangat suruh ayah aku lukis lori. Entah kenape entah, mungkin aku nanti dah besar nak jadik driver lori kot. Mane tahu kan. Tak pun jadik pembuat lori. haha.

     Mainan yang aku suke ni mungkin korang pernah main gak kot. Mainan tu adelah.....
Tadaa! Korang tau kan game ape ni? Name game ni tetris. Best woo. Kalah PSP. haha. Mase aku main game ni, takde kaler lagi. Kalau sekarang dah ade kaler. Kalau korang nak main gak game ni, bolehlah klik SINI.

      Sampai sini dululah entry aku. Ade mase, aku story lagi. Wait wait wait, esok aku nak periksa, so aku mintak kat korang semue untuk doakan ye. Okey, itu je Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment