Friday 9 March 2012

Seminggu pun jadilah...

Hai dan Assalamualaikum....

     Korang sihat tak?Aku tak sihat macam korang lah....Selseme dan batuk...Ape2 pun aku still happy....hehee....:p
Sebenarnye aku dh selseme dan batuk ni dh dkat sminggu...Cume baru nk crite harini...Ape ni...Aku nk crite lain lah....Mcm mne aku bleh sesat drpd entry...LOL..

    Sebenarnye aku nk crite yg cuti penggal prtame akn brmule esok....Yey!Dpt cuti....Dpt cuti....Aku harap korang dpat menikmati cuti dengan prkare berfaedah......ea...Jgn mempersiekn mse yg ade dengan prkare yg tdak brfaedah tau....Itu pesanan aku....Aku blom mrancang nk prgi mne....Nk blek kampung nenek ke nak prgi punggor ke....ape2 pun aku happyy....HAHA...

     Alhamdulillah,kerje rumah tk lh byk sgat mcm yg lpas....Still bleh than kesikitannye...kan kwan2...Lagi satu cite ni...Cite ni dh lme dh....Lps prikse aritu cikgu tukarkan tmpt duduk...Wah....Heppynye....Kwn2 yg lain suke tk dgan tmpt duduk korang yg baru?Klau yg tk suke tu jgn lh kcewe....Sbab korang blom slese je tu...

      Aku Alhamdullillah suke dgn tmpat duduk aku...Wlau pun aku duduk sbelah orang yg suke ngejek2 aku...Tapi aku still sabo nih....okey lh.....jgn kcewe ea dgn tmpat duduk baru....Itu sahaja entri buat kali ini....Semoga kamu semue boleh memperolehi sesuatu yang berguna....Okey...Tata...Assalamualaikum....~ ~"

No comments:

Post a Comment