Wednesday 7 March 2012

Alhamdullillah....

Hai dan Assalamualaikum....
  
     Korang ape cer.....Sihat ke tidak....Smoge sihat2 lh ye....22....Korang nk tau nombor ape yg bertuah sgat smpai aku tulis nombor tu dkat sini....Tu lh nombor kedudukan peperksaan aku kt klas...Cool kn....Untonglh aku tk dpt nombor 30.... 
 
      Keputusan Alhamdullillah tk buruk dan tk baik sgat lh....Cume 3 A 5 B...Bagi korang mcmmne....Baek tk....Atau kureng?Itu terpulang korang lh....Klau org tu pndai sgat mungkin die kte kureang....Klau tk pndai sgat mngkin die kate OK LH TU....kan?
   
      Berikut senarai markah keputusan peperksaan 1.....^_^
     
BM = 90% (cikgu bagi biskut sbab dapat mrkh tinggi) 
BI = 66% (not bad kan?)
MM = 67% (msih boleh than) 
PI = 86% (ALHAMDULLILLAH! dpat A pun)
SN = 76% (tkpe....skit je lagi...^_^)
SJ = 66% (ngam2 B okey)
KHB 1 = 74% (sitik aye arep A) 
GEO = 80% (yg ni mmg 'bernasib baik' je)  
 
     Cane....cane....Okey tk.. Okey tk....Aku tk mmakse korang utk membuat pilihan.....Insyaallah....Prikse akn dtang aku akn brusehe buat yg lbih baik....Smpai sini aje entry aku buat kali ni....Aku mmg tk boleh nk buat entry pnjang2,klau pendek2 bleh le....Tata...Assalamualaikum....
      

No comments:

Post a Comment