Sunday 1 April 2012

Bersyukur....

Hai dan Assalamualaikum...

     Hari sabtu lepas kan , Sekolah Agame Seri Bulan ade buat majlis....Majlis Maulidur Rasul , Mesyuarat PIBG , dan majlis anugerah cemerlang...Aku buat entry ni pasal ade sesuatu terjadi dkat aku...Sebenarnye aku 'terjebak' pasal anugerah cemerlang....Aku terjebak dengan anugerah cemerlang ?Tak prnah dengan kan?Sebenarnye aku ade apat anugerah cemerlang sempena kecemerlangan Darjah Khas aku....Bukan aku sorang je....tpi ramai lh jugak yg dpat anugerah darjah khas ni.... 

Terima Kasih Cikgu Sekolah Agama Seri Bulan     
        Itulah anugerah yang mampu aku berikan untuk pembace yang sorang due ni kan?Gambar je tau....Klau korang nak tengok 'piala' tu dengan mate sendirik , ramai2 lah datang rumah tengok piala tu....Hehe...main2 je....Gurau pon tak boleh ke....Korang semue nak tengok slip darjah khas tk?sini ku tunjuk.....
ok?
Tengok tu....Agreget pon 24..Nyaris2 nak dapat pangkat 2...

No comments:

Post a Comment