Friday 13 April 2012

Jalan2 Sekejap.

Seperti biase...Assalamualaikum.... 


     Sabtu lepas kan aku dengan family aku pergi JB...Pergi Plaza Angsana beli barang jamming...Sape tak tau jamming pergi tanye orang ea...Kitorang brtolak pkol 8.00 pagi...sampai sane pukul 10.00 pagi...Mase masuk sane memang tak ramai orang...syok...kedai banyak lagi tak buka...haha...sambil ayah,mama,abang dengan Zarip pergi kedai barang jamming,aku dengan kakak aku pergi ronde2 dlam Angsana tu...Kitorang sebenarnye nak pergi kedai buku...nasib baik dah buka...Ye lah...aku kan skema,msti lah kedai buku yang aku cari...haha..LAWAK LAH SANGAT!

      Aku pergi kedai buku tu nak cari komik yang sedang dicari.....tapi jumpe 2 je....nak buat macam mane kan?Mase aku dengan kakak aku dah pilih buku tu,aku pun nk bayar buku....Mase aku nk bayar,die kate byar kt kaunter satu lgi...segan aku...Nsib baik lah tkde ramai orang mase tu...Lepas kitorang bayar kite pergi kedai yang ade jual kedai keychain....Ade kedainye....dah pergi dah kedainye....Tapi mama dah telefon kakak suruh datang kedai jamming tu suruh kumpul dekat situ sebab nk balik....Okey....kiteorang pun balik lh dekat kedai jamming tu....

     Lepas kitorang pergi Angsana,kitorang pergi zoo....yes....Zoo Johor...Pernah pergi tak?Aku rase aku baru first time pergi zoo johor ni....Bile kitorang sampai tu,kitorang sempat berposing di hadapan zoo tu....Nak tengok gambar?Tengoklh satu-dua keping ni....Okey.. 



     Kitorang masuk terus bayar tiket dulu lh kan....takkan pula tak bayar...nak kene penumbuk dengan makcik tu taknak bayar.Then,kitorang  pergi ke tempat haiwan pertama.....Burung...Nak tengok gambar ke?tak payah lh sebab kitorang tk sempat nk ambil gambar burung tu...sorry...Lpas tu kitorang ade tengok ular,harimau,singe,dan haiwan yg jrang dijumpai...Kat dlam tu kan ade kdai mkan kan,lpas tu kitorang pergi lh situ nk mkan kjap....Kitorang ade pesan rojak petis 3,air dan buah...Okey...Harge memuaskan makan kt situ....RM30.00 jugak abis kt kdai tu...*walaupun mase tu blom kenyang lagi..hehe....Tengok gambar haiwan pulak ea?  

  





       Okey lh...sampai situ je lh dulu aku tulis entry buat kali ni....Nanti kalu ade pape yg aku nk tambah nanti aku update lagi ea....Bye,...Assalamualaikum....^_^

No comments:

Post a Comment