Friday 25 May 2012

Dah habis

Assalamualaikum salam sejahtera. 
 
     Hari ni hari jumaat.btol kan?tk tau lah klau mase aku salah..Sebenarnye aku nak story pasal dah habis ni...ape yang dah habis?jajan?tak...jawapannye ujian....yeah....dah habis....happy lah kan dah habis ujian...Aku klau ujian mesti nak minte tolong kawan...Aku ni memang pemalas lah...Lepas tu aku tanye sampai kawan aku mlas nak jawap dah...Die kate kjap2 sampai habis mase ujian die tak bagi...Tapi okey lah die ade bagi juga lah...Bagi penumbuk...chewahhh...  
  
     Tapi kan meniru dalam ujian ni seronok tau...macam kite tau jwapan kawan kite tu mesti btul walaupon tak tau lgi kan...Lagi2 kalau tiru budak pandai....mesti btul punye dengan izin Allah...Tpi tu lah kalau dah kantoi dgan cikgu dah tak rase dah sonoknye...siyes ni...Tapi klau cikgu tu sporting takpe lah jugak..klau cikgu tu garang mcam singe (singe pon kalah) nak buat macam mne...pndai2 lah korang ek... 
  
     Okey...selamat bercuti aku ucapkan kepade semue yg cuti lah..,yg tak cuti buat ape aku ucapkan...Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment