Tuesday 22 May 2012

mid-year test or watever

Hai....Assalamualaikum.....Jawab dapat pahala....  
 
     Aku nak bagitau yang ujian prtngahan tahun dh start....lagi 3 kertas je...PI,KH,Sains...Aku harap dapat lh result baik2...Tdi malam dh lah tk bace geo esoknye ujian main bulat je....memang comel aku bulat...macam adik kau...Tapi d'sbabkan ni ujian pertngahan,mak bapak mstilah kne datang kan...ni yang aku takut....takut kne sekeh dngan bapak aku....cehh...crite nak gempak smpai nak kluar majalah gempak kau tau?
 
    Okey,lagi satu crite...Aku dah melengkapkan koleksi komik aku yang berjodol LAWAK KAMPUS...sonoknye...*lompat2...Aku tak tau knape aku minat nak kumpul komik ni...mule2 ingatkan saje2 je bli komik dkat 7ELEVEN tu kan,skali bace punye bace  punye bace,trus minat then bli yang lain....Entah knape lah aku suke sangat membazir...stakat ni aku dh bli komik habis 3 angka...Aduh...membazirnye....knape setan 2 yang durjana menghasut aku...kesilapan amat ku kesali....Nakbuat macam mane kan,klau jual balek pon bukan ade orang nak bli pon,sbab aku dh tande tangan dkat setiap komik yang aku beli tu dengan pensel....pensel....eksklusif bebeno....sape nak cepat....aku boleh jual kat orang yg nak tu...
 
       And lagi satu cite ni kite nak cite ni...dengar lah ataupun tengok....Aku nak tell awak semue that ayah me nak open lagi satu studio jamming....wohho!!....yeah!!...hurray!!sape tak tau ape tu studio jamming,ehem ehem,,google kan ade...tapi studio yang baru ni die gune air-cond,jadi harge untuk sewa satu jam ialah RM20.00..amacam,murah tak? tmpat korang ade murah mcam tu,takde kan...so boleh buat bising....trolololol...
 
   okey lah...sampai situ je entry buat kali ni...hope yg membace akan terhibur dengan entry tanpe gambar ni(tapi siape sebenarnye yg nak bace blog aku yang buruk lagi kotor ni kan?okey lah...assalamualikum...have a nice day....^_^
 
   

No comments:

Post a Comment