Saturday 8 September 2012

Berhari Raya ツ

Assalamualaikum.

   Aku tak tau knape aku tetibe nak tulis entry harini. mungkin aku ni tkde kerje kot, tu lah sbabnye. okey, arini aku nak story, skit je tk bnyak pon. Raye pertame tu,aku dikejutkan dengan takbir raye yg syahdu, sampai nak nangis rasenye kot. aku bangun lepas tu sempat lagi nyanyi lagu raye. aku dengan tak gosok gigi terus ambik air sembahyang nak sembahyang. mane taknye, aku bangon dalam pukul 6.50 gitulah tu sebab aku tak gosok gigi tu. heheh. dah siap sembahyang aku sempat sarapan sikit. lepas tu aku pon mandi lah, gosok gigi lah, macam2 lah.nak pergi sembahyang raye lah katekan.
 
   Dah siap sembahyang raye, aku balek rumah dulu untuk sambung sarapan. heheh. haa, ni lah mase yg ditunggu 2 oleh aku. orang laen tk tau lah. aku bermaaf-maafan dengan mama&ayah. korang suke tak time ni? aku suke jugak lah. time ni aku sempat ambik gambar siket2. Gambar aku takde sebab aku tolong ambik gambar. ye tak?
Zarif mintak maaf dengan ayah.

zarif mintak maaf ngan mama(tengah2 tu sibuk je) hehe

mama ngan ayah mintak maaf. :)

kakak mintak maaf ngan ayah.

kakak mintak maaf ngan mama.

abang zack pulak mintak maap ngan ayah.

abang mintak maaf ngan mama pulak.(belah kiri ni sibuk je lah)hahah
 Lepas bermaaf-maafan, balek kampung. kampung tak jauh, dekat senggarang je. Aku nak bagi tau, raye tahun ni duit raye aku kureng siket. aku sedar aku makin besar. heheh. tu je entry kalini. korang jgn marah entry aku pendek2 cam si kenit. babye. Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment