Sunday 1 January 2012

Bercuti ! ! !

   Hai dan Assalamualaikum...

Korang arini sihat tak?Kalau sihat tak payah lah pergi jumpe doktor...Nanti sakit dah tak boleh nak prgi sekolah..Aku arini sihat...HA!!Cuti korang macam mane?Ada baik??Mesti best kan korang pergi bercuti...Aku tahun ni bercuti di Bekok je..Alahh...Air terjun tu...Takkan tak pernah pergi kot...Sape tak pernah pergi tu rugi tau...Tempatnye best...Bertaraf antarebangse gitu...huhu...^^

   Sebelum aku pergi ke air terjun,aku ngan keluarge aku pergi mancing kat Empangan Bekok...Tempatnye macam laut tau...MACAM LAUT! !Ade paham??!Kitorang bercadang nak pergi Melake..Tapi nak buat macammne abang aku nak pergi mancing terpakselah pergi ikut daripada tak pergi mane2 kan??Lepas tu dah bosan baru pergi air terjun...mule2 tak terpikir nak pergi sane..Alang2 dah dekat lebih baik pergi...Seperti ape yang aku kate tadi...tempatnye memang best...Sesiape yang menggemari kehidupan alam sekitar,boleh lah pergi sane...

   Berikut gambar yang sempat di-ambil ketike bercuti di kawasan Labis ni...
Pintu gerbang Hutan Lipur Sungai Bantang.Bekok..

Haziq ade dkat ngan pokok cengal.

Ni dkat Empangan Bekok..

Haziq sedang melompat Keriangan...huhu^3^


   Sekian buat entry kali ni...Selamat kembali ke sekolah...Okey...Assalamualaikum:)

No comments:

Post a Comment