Tuesday 24 January 2012

Gong Xi Fa Cai

Assalamualaikum...Kalau tak jawab dosa,kalau jawab sayang...

    KoRang arini sihat tak?Aku sihat Alhamdullillah...Aku nak cerite pasal aku pergi beraye rumah kawan ayah aku yang berbangse cine...WAH!!Best...Walaupun tak dapat 'angpau'tapi takpe yang penting dapat pengalaman beraye ke rumah orang cine...

    Kalau kite orang melayu sediekan ketupat or rendang,'agaknye' tapi orang cine sediekan limau...HAHA..Aku tak mintak di bagi..Baik betul pakcik & makcik tu...Lepas tu dia bagi air tin 1 bundle,limau 1 kotak gule2 semue lah...memang best...Lepas tu dia bual2 ngan mak ayah aku lepas tu balik...

   Lagi satu cerite....Aduhh...!Banyak kerje rumah....Menyampah betul...Korang dah siap belum?Kalau dah siap aku ucapkan tahniah...Sape yg belum siap jadilah macam aku...Teruskan usaha...Jangan putus ase....Nak manjang2kan ayat pulak...Okey lah sampai situ je entry aku kali ni...Semoge korang rase seronok dengan cerite aku...

     okey..Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment