Saturday 28 January 2012

Keinginan....

Hai dan Assalamualaikum....

    Setiap orang ade keinginan kan?So..Aku pun ade keinginan jugak...Keinginan aku ialah menjadi pelajar yang cemerlang...Itu yang pertame...Yang kedue aku nak ade sebuah 'phone'...Sebab ape aku nak ade phone..Kan aku kecik lagi...Ade hati nak ade phone...Aku nak ade phone sebab aku boleh call kawan2 aku untuk tanye soalan yang baik2...Phone impian aku ialah......  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 

 
 
 
   
   

Cantekkan?? 
 Macam mane?Oke tak?Cewahh..!takdelah aku main2 je tadi...Phone aku kalau boleh ade macam ni...
>Ade kamera(untuk mengambil gambar sebagai kenangan)...
>Boleh berSMS(bukan telepon rumahlah kirenye)
>Boleh main game(yang berunsur pelajaran contoh: SUDOKU)
>Boleh memainkan lagu(telepon kamera semue boleh main lagu...betul?)
>Phone yang ade 3G(boleh tengok muke kawan kalau nak bervideo calling..Tak malu sungguh Haziq ni)
>Mempunyai kamus elektronik(Lebih baik beli BESTA)

    Itulah ciri2 yang aku inginkan....Semoge impianku tercapai untuk memiliki sebuah phone yang bergune...

   Okey...Assalamualaikum.... :)

No comments:

Post a Comment