Monday 13 February 2012

Denda -_-

Hai dan Assalamualaikum.....
     

   Hari ni saye nak kamu semue dengar cerite pilu aku ni.....Tengoklah tajuk atas tu....hua...hua...hua...Ari ni,aku kne dende dengan cikgu...Kamu semue nak tau tak pasal ape aku kne dende,sebab aku budak degil! Pemalas!...Ceh..Takde lah...Sebenarnye aku kene dende sebab tak dapat jawab soalan yang cikgu bagi...Ramai lah jugak yang kene...Lebih kurang Separuh dari kelas aku...

    Aku kene naik atas kerusi je...Taklah teruk manepun...Sampai ade yang kene kluar klas....Aku bersimpati sangat2...Aku lah orang pertame yang kene soal....Ape tak goyang pulak...Malu gile kne diri atas krusi...Semalu2 aku pun msti korang tak tau malu kan....Orang first tau....Soalan senang pun tak dapat jawab...Padahal dah bace...Lepas ni dah taknak buat lagi...Dah SEDAR dah....

    Yang baik datang daripada Allah yang buruk datang daripade saye...Okey....
           Assalamualaikum.....   :)

No comments:

Post a Comment