Friday 22 March 2013

Cerita Pertengahan Mac :)

 Assalamualaikum Adam dan Hawa :)  Rasenye dah lame kot aku tak update. Sampai dah berhabuk. Ade labah-labah berbise lagi, haha. Ape cerite tengah bulan ni ek?
 Before that, aku nak ucapkan congratesss kepade kakak2 abang2 batch 95 yang ambil result SPM semalam. We start the story. Isnin lepas kan, tingkatan 3 SMKDM kene injek. Mase perhimpunan, cikgu suruh pergi dewan. Ingatkan ade ape lah, rupe-rupenye ade taklimat pasal injek. Aku dah seram je. Aku last kene injek darjah 5 tau. Gile lame. Mase kat dewan tu ade lah sorang doktor, nak bagi taklimat. Dia bebel-bebel sampai aku dah blur, pastu terus rehat. Tak silap kelas aku, 3RK2 yang kene panggil dulu kot.

Lepas rehat je, kitorang gerak pergi bilik Sri Cempaka. Hati makin bedebor je nih. Mase kawan-kawan yang lain kene injek, muke diorang steady je, macam takde ape-ape pon. Bile nama aku dipanggil je, aku macam nak taknak je pergi kat doktor tu. Tapi ape kan daye, aku lari kang kate aku pengecut. Hilang kelelakian aku. KAHKAH. Mase aku duduk sebelah sorang doktor tu, die tanyelah soklan blablablablablablablabla lepas tu pergi kat doktor sorang lagi, dia cek dada aku pakai bendaklah apetah. Yang last sekali, ni yang aku benci, injection time! Die tanye nak sebelah kiri ke kanan? aku pon cakaplah kiri. *Aku tak kidal.
ouchh, sakit lah woi.

 
Mase kene injek tak rase ape-ape pon, ingat sakit gile nak mati, tak mati pon. hewhew. bile dah lame sikit, baru rase sengal-sengal macam bende injek tu ade lagi kat tangan aku ni, fuhhhhh. Aku rilek dulu kat dalam bilik, dalam 10 minit baru keluar. Alhamdulillah sekarang 22 MAC 2013 rase tu dah hilang serta merta. hehe *suke2

Last but not least, result Ujian 1 aku dah keluar. Alhamdulillah, tak lah buruk sangat. 4A je. hehe. Aku baru berkesempatan nak bagitau sekarang sebab sebelum ni busy sangat. Busy dengan ape pon tak tau. hehe. Aku rase aku nk undur diri dulu. Ade rezeki kite bertemu lagi. Sekian Assalam ;))


2 comments:

  1. aku pun nervous jugak smpi doktor yg cek jntung aku tu kata jantung aku laju gile2...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau neves pasal injek ke doktor lelaki yg cek tu? haha >_<

      Delete