Saturday 23 March 2013

Sabtu yang Ohsem ツ

Annyeong dan Assalamualaikum korang.

Harini hari sabtu kan? Orang laen sibuk nak cuti aku sibuk nak sekolah. budak baik memang cenggini. hehe. Aku pergi sekolah harini pon nak buat homework katenye. tapi bile dah sampai sekolah takda mood nak buat pulak. hmmm memang macam tu ke? Si Azimad ni pulak bawak tab die, memang syiok lah. Lagipun aku yang suruh bawak. hehe. Bukan aku ngan Azimad je, ade lagi dua orang, Khalid dengan Anysha. Tapi Ansyha datang lambat siket. tapi takpe, tak jadi masalah pon. :) Bile kitorang masuk kelas, rupe-rupenye ade orang. Budak kelas kitorang jugak. Diorang pon buat study group. Kitorang balik dalam pukul 4 gitulah. Si Ansyha ni kene balik cepat, ade kerja kot. Sambil buat homework tu, kitorang snap2 lah siket yang menunjukkan kitorang ni 'RAJIN'. haha.
hehehe :P
budak ni poyo rajin, kerje tak buat langsung. puihh! :P
dari kiri : Azimad, Khalid, Ansyha, dan aku :)
MOTIF? haha
Mereka dan aku :)
Azimad dah mengarok memang cenggini. haha :D
Aku rase sampai sini dulu entry kalini. Kalau ade lagi story-story menarik, aku kongsi oke? bye semue, Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :) :) :)  
  
p/s : kamsahamnida azimad sebab bagi pinjam tab untuk ambil gambar. ^_^

No comments:

Post a Comment