Thursday 8 November 2012

Legoland Malaysia vs Last Day School Part 1

Assalamualaikum :)

    Harini aku nak story dekat korang pasal cuti aku. Belum habis sekolah kok dah cuti. haha. Sebenarnye cikgu sekolah SMK Datuk Menteri, Cikgu Hairunaziah buat rombongan ke Legoland, Malaysia yang dekat Nusajaya tu. Sebenarnye aku dengan budak2 yang lain dah bayar 2 bulan lepas. Ramai lagi yang nak ikut tapi dah cukup orang. kesian diorang kan? -__-

    Oke, pagi tu kitorang budak2 yang pergi Legoland ni datang sekolah macam biase. Lepak2 dalam kelas dulu, bual2, macam2 lagilah. Lepas tu cikgu panggil suruh masuk bas. Rase excited nak pergi tu bertambah. hehe. Dalam bas, aku duduk sebelah Azimad Jailani, budak 2 RK 2. Mase dalam perjalanan, kitorang buatlah ape2 yang patut, makan tu memang wajib dekat dalam bas. haha.
Azimad Jailani.
  
 
    Mase dah sampai, memang excited tak terkire. Ingatkan bile dah sampai tu boleh terus masuk, entah ape yang lambat sangat tunggu dekat tepi jalan tu. Nak masuk Legoland ni bukannye dekat, Kene jalan kaki dalam 300 meter gitulah. (jauhkan?) Tapi aku puas hati sebab dah menjejakkan kaki ke Legoland, Malaysia. Yes!We did it!  
 
Yey! Dah sampai!

Sebelum masuk, cikgu bagi tiket dengan kupon makan. Dah bagi taklimat, blablabla, boleh masuk. Maseni bertambah excited ! Dah jejakkan kaki ke kegoland ni, aku terus menuju ke kiri dahulu, iaitu ke Lego Technic. First kitorang pergi naik mainan yang duduk dalam mangkuk.(aku lupe namenye) Lepastu kitorang pergi naik roller coaster bername Project X. Memang seram+takut. Tapi aku naik Project X ni sampai due kali. haha. Sampai sini je dulu. Rase penat dari Legoland ni belum hilang lagi. Ok, bye Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment