Tuesday 13 November 2012

Legoland Malaysia vs Last Day School Part 3

Assalamualaikum. :) 
  
    Dah masuk part 3 pun. Oke, last entry aku cerite pasal Lego Kingdom, dan harini aku nak story pasal Imagination. Boleh dikire best jugalah dekat sini. Bile aku sampai sini je, aku pun memilih untuk bermain Kid Power Towers. Namenye kid, tapi adult dengan teen pun boleh main. haha. Lepas main benda panjat-panjat macam beruk maknyeh tu, aku pun pergi tengok filem 4D. Memang syiok beb! Aku orang kampung, mane pernah nak tengok filem 4D. Sebelum masuk panggung tu, ade sedikit photoshoot. (photoshoot lah sangat~) Lepas ambik gambar semue tu, baru masuk panggung. Fuhh! Ini memang pengalaman pertame aku masuk panggung. Lepas keluar panggung, kitorang terus menuju ke Land Of Advanture. Tapi sebelum tu, aku sempat ambik sedikit gambar dekat Imagination. Jom tengok!   

Imagination, I'm Falling in love with you. haha
Menara Kid Power Towers.



 
Oke, dekat Land Of Advanture pun best sebab ade roller coaster air. Dekat sini memang ramai orang sampaikan aku nak naik pun kene beratur panjang dulu. Dengan sabarnye, aku pun sanggup tunggu untuk naik roller coaster air ni. Sampai turn aku, aku dengan Anisa duduk belakang sekali. Mule-mule rilek je naik bende tu, bile nak turun je, jangan cakap ah. Basah kuyup tau. Terpakse pergi tempat pengering. bukan free, kene bayar lagi. Akhirnye, kitorang ambik keputusan tak payah keringkan badan. Kitorang pun terpakse jalan dengan keadaan basah. hahaha.Dekat sini jugaklah kitorang lunch sesame. Yang bestnye, kitorang tak payah bayar, kitorang cume kene tunjuk voucher je dapat makan. Bestkan?  
 
   Dekat sini jugaklah aku beli souvenir. Mahal jugaklah. Lepas makan, kitorang pergi solat. Dah solat, Baru kitorang sambung main. Kitorang main Lost Kingdom Advanture. Yang ni pun best gak. Dekat sini kitorang jadi budak kecik sekejap sebabnye kitorang main tembak-tembak. Aku reda ketentuan Nya, markah aku paling sikit. haha. Anisa dapat markah tinggi sebab die pakai 2 pistol. Tak adil! haha. Jom tengok gambar siket. Bosanlah kalau takde gambar. :)  

Tempat kitorang makan. So Tasty!
Serigala yang disumpah. :P
.............
Raksasa mumia.........
 
Aku rase sampai sini dulu kot. Lokasi seterusnye akan disambung pade entry akan datang. Diharap dapat bersabar. Assaamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment