Friday 16 November 2012

Legoland Malaysia Vs Last Dy School Part 4.

Assalamualaikum :)  tak jawab dose.

     Part 4 ni adelah part yang terakhir. Lepas ni dah takde entri pasal Legoland ni. 
  
Lepas kitorang dah Habis main dekat Land Of Advanture, aku dan rakan-rakan pergi atau menuju ke Lego City! Dekat sini tak banyak aktiviti kitorang buat. Kebanyakan mainan kat sini untuk budak-budak bawah 13 tahun. Dah tengok-tengok kawasan Lego City ni, kitorang bergerak ke Miniland. 
  
   Dekat Miniland banyak panorama best-best. Jom tengok gambar ye,
Singapore
Brunei Darussalam

Perkampungan Nelayan

Me with Thailand :P

India
   
KLCC DEPAN MATA! *teruja
    


Banyak gambar yang aku ambik, tapi malas nak upload. Lepas pusing-pusing dekat Miniland, kitorang pusing-pusing satu Legoland! Penat tak penat, kitorang kesah ape? Kitorang dah bayar kan? haha. Dalam pukul 4.30 ptg, hujan turun selebat-lebatnye. Dekat dalam bas terketar-ketar je sebab tak bawak jaket. Pukul 6.50 ptg, bas dah sampai depan sekolah. Time tu aku baru nak telefon mak ayah aku. Haha! gonjol punye budak. Aku sampai rumah dalam pukul 7 setengah gitulah. Dekat rumah, aku cerite semuenye ape yg berlaku dan yang tak berlaku. 

    Okeylah, sampai situ je sorotan cerite aku bercuti ke Legoland Malaysia. Aku kalau boleh taknak tinggalkan tempat tu. Tapi nak buat macamane, tu bukannye tempat aku. haha. Aku rase sampai situ je entri cuti aku. Kalau aku ade bercuti lagi dalam bulan bercuti ni, aku update lagi. Oke, assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment