Friday 9 November 2012

Legoland Malaysia vs Last Day School Part 2

Assalamualaikum :)  
 
     Harini aku nak sambung cerite aku yang semalam. Mase dah turun roller coaster, ade kawan aku tanye, best tak? aku pon kate , best nak mampus!. haha. Dekat situ jugak aku dibagi peluang untuk tengok gambar aku mase naik roller coaster. muke aku memang tak boleh blah. Aku dah malas tengok terus blah macam tu je.  
Klik Foto Untuk Tumbesaran :)
Mase jalan2, adelah ambil gambar sikit. Check this out ! 
Wanita Legoland :p
Sotong Kurita Dari Lego.
AQUAZONE Wave Racers :)
Duduk Di Replika Roller Coaster Project XXXX
Robot Legoland. RAWR!
Sebahagian Gambar Roller Coaster.
Albert Einstein :D
Mereka :)
Itu semue mase dekat Lego Technic. Sekarang kite masuk ke ke ke ke Lego Kingdom. Dekat sini part yang paling aku suke sebab ade 2 roller coaster. Roller coaster dekat sini tak seram sangat daripade yang tadi. Lagi challenginglah. hehe. Dekat sini ade ambil gambar sikit je, tak banyak. Jom kite tengok same-same. :) 
Apekah ini? Aku pun tak tahu-menahu. :p
Lego Kingdom :)
Dinosaur ni ajak anak die mengaji :P

Dekat sini ade kedai makan, kedai jual cenderamata. Aku nak bagitahu kalian semue,(cewah) kalau pergi legoland ni, korang kene bawak duit banyak-banyak bukan banyak sikit, sebabnye barang dekat sini mahal sangat tak terkire. 
Air coke yang 500 ml pun sudah RM 5.00, apetah lagi yang botol besar.(tapi botol besar memang tiade dijual disitu) Keychain dekat situ pun dah RM 20.00. Korang jangan ingat keychain berharge RM 20.00 ni besar, cume sekecil jari kelengking.  
 
Sampai sini dululah ye. Cerite bercuti pada hari terakhir sekolah memang banyak. hehe. Bye, Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment